Gratis geschenk v.a. €30 en gratis levering v.a. €50 in Benelux!
  • MENU
  • Inloggen
  • MIJN WINKELMANDJE    0
  • NL NL
    • NL NL
    • FR FR

Verzending en levering


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

BergHOFF Belgium verstuurt enkel pakketten naar België, Nederland en Luxemburg. De standaard verzendkosten voor een pakket t.e.m. 30 kg bedragen 8 euro voor België, en 9 euro voor Nederland en Luxemburg.

Besteed je meer dan 50 euro in onze webshop? Dan zijn de verzendkosten volledig gratis!

 
Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?
Indien je bestelling volledig op voorraad is, mag je deze binnen de vijf werkdagen verwachten. Alle bestellingen die tijdens het weekend worden geplaatst, zullen de volgende werkdag worden verwerkt.


Kan ik mijn bestelling opvolgen?
Elk pakket wordt gelabeld met een unieke track&trace-code waarmee je de bestelling verder kan opvolgen. Zodra je pakket ons magazijn verlaten heeft, krijg je automatisch een mail met hierin de correcte track&trace-code. Met deze code kan je de bestelling van A tot Z opvolgen.


Ik heb geen track&trace-code ontvangen
Oeps, misschien is ons mailtje per ongeluk in je spamfolder terechtgekomen? Controleer dus zeker eerst even deze map. Toch geen mail ontvangen? Neem contact op via het contactformulier en we helpen je zo snel mogelijk verder!


Wie zal mijn bestelling leveren?
Voor de verzending werken we samen met GLS. Snel en betrouwbaar: zo wens je je pakket graag te ontvangen. En dat is precies hoe GLS pakketten wil leveren. Alle verzendingen met GLS worden voorzien van een unieke track&trace-code zodat je de levering zelf kan opvolgen.


Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering van mijn pakketje?
Geen probleem! Als je niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de GLS-bezorger een van de buren vragen het pakket aan te nemen. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een ‘Niet Thuis Bericht’ achter en/of ontvang je een e-mail en neemt de bezorger het pakket mee terug naar het distributiecentrum. Met het ‘Niet Thuis Bericht’ kan je via onze website of onze Customer Service kiezen uit diverse bezorgopties voor een tweede bezorgpoging. Treft de bezorger je bij de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis aan, dan kan je het pakket enkel nog afhalen bij een GLS-PakketShop.


Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is, of het verkeerde product bevat?
Verborgen of onzichtbare schade betekent dat de beschadiging van de geleverde goederen niet te constateren was vóór het openen van de verpakking. Wat moet je doen?

a) In het geval er iets mis ging met je bestelling, neem dan contact op met ons via ons contactformulier. Indien mogelijk, hou je ordernummer bij de hand. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
b) De beschadigde goederen moeten in hun oorspronkelijke verpakking bewaard blijven tot na de regularisatie van het schadegeval. Dit is nodig omdat het mogelijk is dat de koerierdienst de beschadigde goederen ter controle terug ophaalt bij de ontvanger.