Wat kan BergHOFF Benelux voor jouw bedrijf betekenen?
Wij helpen je snel meer omzet genereren en je merkbekendheid vergroten.
BergHOFF is een internationaal merk van Belgische bodem dat betaalbare kwaliteit en design aanbiedt. Samenwerken betekent een betrouwbare partner met 25 jaar ervaring in kook- en keukengerei aan je zijde. Hieronder lees je kort alle mogelijkheden om samen aan de slag te gaan.
Loyaliteitsacties
Maak gebruik van spaaracties om meer te doen kopen.Loyaliteitsacties zijn zowel op niveau B2C als B2B waardevol.
Relevante aanbiedingen volledig afgestemd op de unieke behoeften van elke klant, zijn cruciaal om loyaliteit te blijven belonen.
Een succesvol loyaliteitsprogramma vormt bovendien een erg waardevolle marketingtool.
Een vlotte, gepersonaliseerde klantervaring willen garanderen op elk kanaal en voor elk contactpunt.
Er bestaat een mogelijkheid om te werken met een “opleg” voor een bepaald product of volledig gratis.
Concrete voorbeelden:
Voorbeeld winkelpunt Alvo:
Incentives
Stimuleer je verkoop met tijdelijke acties.
Een incentive een bepaald gedrag opwekken. Dit kan gaan van de aankoop van een bepaald product, het behalen van een bepaalde omzet of target.
Bij het bereiken van een bepaald gedrag ontvang je bijvoorbeeld “iets” gratis.
Producten waar je klanten en zakenpartners echt om geven zorgen voor de juiste motivatie om te handelen.
Is het moeilijk om een product te selecteren? Geen probleem. Dan bieden we de mogelijkheid van een vouchersysteem.
De waarde bepaal je helemaal zelf. De begunstigde selecteert zelf zijn product, verzending aan huis inbegrepen.
- Concrete voorbeelden:
- Een geschenk wanneer je een bepaald event/opendeur bijwoont.
- Bij aankoop van een bepaald product iets gratis bij geven, bv. bij aankoop van een keuken een gratis kookpottenset.
Een incentive kan al dan niet ook gepersonaliseerd worden
Wanneer incentives gepersonaliseerd zijn of inherent aan de verkoop is de BTW 100% aftrekbaar.
- Giftbox
- Bij aankoop keuken gratis kookgerei
- Bij opmaak offerte Eggo gratis mok
- 1 winnaar per winkelpunt
- Opdrijven van volume actie
- Een win-actie
Relatie/personeelsgeschenken
Gepersonaliseerde geschenken voor klanten en/of personeel.Met een goed doordacht geschenk toon je waardering voor werknemers en partners.
Beloon het werk en inzet met een hoogwaardig designproduct dat zorgvuldig werd geselecteerd uit het veelzijdige BergHOFF-productgamma.
Een incentive kan bovendien gepersonaliseerd worden. Zowel het product zelf, als de verpakking.
Wanneer het moeilijk is een product te selecteren bieden we de mogelijkheid van een vouchersysteem.
De waarde bepaal je helemaal zelf. De begunstigde selecteert zelf zijn product, verzending aan huis inbegrepen.
Co-Branding
Versterk je merkimage met op maat gemaakte producten.Co-branding is een duidelijk herkenbare (al dan niet tijdelijke) samenwerking tussen verschillende merken.
Dit soort Innovatieve partnerships dragen bij tot wederzijds versterkend merkimago.
Bij succesvolle co-branding treedt er synergie tussen beide merken op.
Het voordeel van co-branding komt vooral tot uiting wanneer het ene merk de geloofwaardigheid van een ander merk kan versterken.
Let’s co-create business!
Concrete voorbeelden:
- Ontwikkeling van collectie voor ZARA home
- Samenwerking met gekende chef Soenil Bahadoer
- Samenwerking met gekende chef Soenil Bahadoer
- Samenwerking met gekende chef Soenil Bahadoer
Shop-in-shop
Verhoog de verkoop van BergHOFF producten.Met een shop-in-shop krijgt de consument meer merkbeleving. Geen wonder dat ze steeds populairder worden.
Zo promoten we bij BergHOFF mee het “winkelhieren” en bieden de lokale retailer extra ondersteuning.
Deelnemende retailers worden daarnaast actief ondersteund via social media en specifieke klantenacties.
Concrete voorbeelden:
Promotional Sales
Stimuleer je eigen verkoop via aantrekkelijke kortingen.Met een sales promotie, of sales promotion, behaal je makkelijker bepaalde doelen of realiseer je snelle verkopen via handige technieken.
In de meeste gevallen hebben we het dan over het aanbieden van hoge kortingen, maar ook technieken zoals sampling, coupons, wedstrijden, demonstraties, incentives en rebates behoren tot sales promotie.
Concrete voorbeelden:
- Folderaanbiedingen Exellent/Expert
- Actie via mediakanalen
- Actie via mediakanalen
Hoeveel kan ik extra verkopen via BergHOFF?
Benieuwd hoeveel je de verkoop van je producten kunt boosten via o.a. incentives, loyaliteitsacties en/of co-branding? Bereken snel en eenvoudig je potentiële groei via onze calculator:
Bereken je potentiële groei >>Deze partnerships gingen je reeds voor:
Ontdek een breed aanbod aan producten
Dankzij onze interne expertise in het ontwerpen, produceren en wereldwijd verdelen van producten kunnen we een breed gamma aan kwaliteitsvolle producten aanbieden. Hierdoor kunnen we steeds de beste kwaliteit tegen de beste prijs aanbieden en dat voor diverse producten.
Waarom kiezen voor BergHOFF?
Onze producten worden aanbevolen en beloond voor hun esthetiek & gebruiksvriendelijkheid.
BergHOFF brengt design en innovatie naar elke keuken via een wereldwijd netwerk.
BergHOFF biedt de volledige kookervaring met een compleet assortiment kwaliteitsproducten.
Bezoek onze showroom
BergHOFF is een Belgisch merk dat geavanceerd kookgerei creëert, produceert en verdeelt die je dagelijkse kookervaringen dat tikkeltje extra geeft! Bezoek onze showroom in Paal voor een volledige BergHOFF ervaring.
Adres:
BergHOFF Benelux De Weven 3 3583 Paal
Interesse in een samenwerking met BergHOFF?
Neem contact op via ons formulier en we helpen je graag verder.
Stimuleer je verkoop >>