Gratis geschenk v.a. €30 en gratis levering v.a. €50 in Benelux!
  • MENU
  • Inloggen
  • MIJN WINKELMANDJE    0
  • NL NL
    • NL NL
    • FR FR
Header afbeelding van de BergHOFF en Foodbag case study over de succesvolle zomerspaaractie

Loyaliteit, de Zomerse Smaakmaker: Foodbag & BergHOFF

Wie is Foodbag?

BEWUST. BELGISCH. BELOOFD.

Foodbag is een Belgisch bedrijf dat inspirerende smaken en lokale producten in maaltijdboxen levert. Elke week zorgt Foodbag voor verse ingrediënten en originele recepten aan huis, die een mix zijn van unieke smaakcombinaties, Belgische klassiekers en toegankelijke gerechten. Het bedrijf heeft een passie voor transparantie, duurzaamheid en werkt samen met lokale partners om seizoensgebonden en biologische ingrediënten te leveren.


Bovendien combineerde Foodbag zijn krachten met Smartmat in 2019. Ondanks dat ze ooit elkaars grootste concurrenten waren, delen Stéphane van Foodbag en Anders van Smartmat dezelfde missie: de beste ingrediënten van lokale leveranciers en bijhorende recepten in één doos leveren, zodat klanten meer tijd overhouden voor wat ze echt leuk vinden.

Bij BergHOFF Belgium zijn wij alvast 'mega fan'!




Foodbag logo en afbeelding, symboliseert hun samenwerking met BergHOFF Belgium voor de zomer spaaractie

The Case

Als een speciale 'dankjewel’ aan hun trouwe klanten, heeft Foodbag een unieke actie op touw gezet. Bij elke Foodbag maaltijdbox die over de digitale toonbank gaat, springen er punten in het loyaliteitsmandje, klaar om ingewisseld te worden voor smaakvolle premium prijzen.


Foodbag, dat trots is op zijn Belgische roots en het leveren van Belgische producten, zocht een partner voor deze actie die in lijn was met hun waarden. BergHOFF Belgium, een bekend Belgisch merk en een gerenommeerde leverancier van kwalitatieve keuken- en kookgerei, was een natuurlijke keuze. Beide merken dragen kwaliteit en lokale betrokkenheid hoog in het vaandel, waardoor deze samenwerking een perfect match is.


De sterren van de actie zijn drie specifieke producten van BergHOFF: een Santoku mes, een hakmes, en een pepermolen uit de classy 'Essentials'-reeks, zorgvuldig geselecteerd door Foodbag. Ze staan klaar om de keukenervaring van de Foodbag klanten te verrijken, hun kookavonturen makkelijker en vooral more fun te maken!





Meer conversies door de juiste spaaractie

Het samenspel van de juiste elementen kan de weg banen voor succes in marketingacties. De recent gelanceerde spaaractie van Foodbag, in samenwerking met BergHOFF Belgium, is hiervan een perfect voorbeeld. Door maaltijdboxen te bestellen, sparen klanten punten die ze kunnen inruilen voor kwaliteitsvolle BergHOFF producten.


Deze spaaractie belichaamt de synergie tussen Foodbag en BergHOFF Belgium. Het bundelt hun gedeelde passie voor hoogwaardige, lokale Belgische producten en vertaalt deze naar een tastbaar voordeel voor de klant. 


Een zorgvuldig uitgevoerde spaaractie zoals deze, is een strategische zet voor zowel Foodbag als BergHOFF Belgium. Door hun krachten te bundelen en hun klanten direct te belonen, creëren ze een win-win situatie die naar verwachting zal resulteren in een sterke stijging van de conversies.



Foodbag logo en afbeelding, symboliseert hun samenwerking met BergHOFF Belgium voor de zomer spaaractie